Algemene Ledenvergadering 2014

Het bestuur van S.V. De Vrijheid Castricum wil bij deze al haar leden uitnodigen voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering, die wordt gehouden op dinsdag 13 mei aanstaande op onze verenigingsaccommodatie te Castricum. De vergadering zal beginnen om 20:00 uur. De agenda en onderwerpen voor de Algemene Ledenvergadering volgen later, hetzij schriftelijk, dan wel (voor die leden die daarover beschikken) per e-mail. Maar zet deze datum vast in je agenda.

Periodiek aftredend is de voorzitter en stelt zich herkiesbaar voor de periode van drie jaar. Voor meer informatie of vragen over de vergadering, of indien je stukken wilt inbrengen voor de vergadering kun je contact opnemen met de secretaris.

Mocht je verhinderd zijn om de Algemene Ledenvergadering bij te wonen, dan doen wij een beroep op je om dit ruim van tevoren kenbaar te maken aan het bestuur.

Routebeschijving

Schietbaan

S.V. De Vrijheid Castricum
Korte Brakersweg 1